Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului inainte de a-l cumpara.
Raporturile comerciale dintre cumparator si SC ZENINI DECO SRL (zenini.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Cumparatorul poate solicita returnarea unui produs in termen de 14 zile de la primirea acestuia. Notificarea se face in scris, la adresa de email contact@zenini.ro, iar rambursarea contravalorii produselor se va face de catre SC ZENINI DECO SRL in termen de 10 zile de la retur ( data primirii inapoi a produsului). Nu se aplica penalitati si nu este necesara invocare unui motiv sau eventuale explicatii.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
*Va rugam sa ne comunicați pe e-mail: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele intreg al titularului cardului.
In cazul indeplinirii conditiilor de retur, vom returna contravaloarea produselor, fara taxa de transport achitata.
In cazul in care au fost comandate mai multe produse, iar returul nu se efectueaza pentru toate, se va restitui doar contravaloarea produsului/ produselor returnate, fara costul transportului.
Clientul are dreptul de a returna produsele in termen de 14 de zile de la livrare, in aceeiasi stare in care acestea au fost livrate: in ambalajul original, cu etichetele intacte, si impreuna cu toate documentele insotitoare (factura fiscala, aviz de insotire, certificat, etc).
Nu vom accepta retur produsele ce prezinta modificari fizice: ciobiri, zgarieturi, loviri.
Returnarea se va face folosind aceleasi servicii de transport folosite la livrare (curier rapid). Nu ridicam si nu acceptam colete trimise prin Posta Romana. Taxele de curierat vor fi suportate de Client. Nu expediati produsele ramburs, acestea nu vor fi acceptate si se vor intoarce la dumneavoastra pe cheltuiala dumneavoastra. Produsele ce constituie un set vor trebui returnate ca set.
Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: ''Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.''
Produsele personalizate care sunt realizate corect, conform specificatiilor clientului (transmise in comanda si confirmate ulterior impreuna cu un consilier de vanzari) nu pot fi returnate.
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) - "Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: [...] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar [...]."